четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5.


Трохи запізнилася, але здається на ігри встигла. Трохи побігали, в результаті чого прокинулися. Але малувато.
Багато працювали командно. З початку в парах, а потім в групах по 3. Це мені подобається. Одразу зявляється безліч ідей, які можна з кимось обговорити і почути коментарі. Продуктивність зростає.
Що проходили на модулі?



Основне, це використання Інтернету у проектній діяльності учня.
Як його можна використовувати?
Ну, найпростіше і те, що одразу приходить в голову, то це для пошуку інформації. Також, його можна використовувати, для ведення і заповнення якихось спільних документів. Але, на мою думку, це корисно, коли проект виконується учнями як мінімум з різних класів. Тому що однокласники і так можуть все це обговорити вживу. Виключенням є, коли діти живуть дуже далеко один від одного, чи хворіють. Звісно перед тим як почати спільне використання документів їм треба попрактикуватися у класі.
Одразу ж слід звернути увагу на плагіат. Дітям слід нагадати і розповісти про авторські права, про те як робити посилання на матеріали які беруться з мережі. Самому треба підготуватись заздалегідь: продумати завдання так, щоб щось списати було доволі важко взагалі.
Ну і наостанок треба привчати дітей до того, що далеко не всій інформації з Інтеренету можна довіряти. Що інформацію треба перевіряти.
До речі треба не забути:
а) Якщо в завданні стоїть слово «запитання», то і результат роботи має бути у вигляді запитання, а не чогось іншого.
б) не забувати про правило вільної ноги, і, якщо щось не зрозуміло питати, питати і питати.
в) коли виконуєш якесь завдання командно корисніше одразу домовитись, хто за що відповідає, розподілити ролі (наприклад, 1 – повністю читає завдання і слідкує, щоб від нього не відхилялися, 2 – відповідає за технічне забезпечення виконання,і т.д.). Так завдання можна виконати швидше і, напевно, правильніше.
г) намагатися перш ніж почати виконувати щось, все ж алгоритм виконання прочитати до кінця.

А да!!! І ще класна штука «Стратегія 3-2-1»!

Комментариев нет:

Отправить комментарий