Трохи запізнилася, але здається
на ігри встигла. Трохи побігали, в результаті чого прокинулися. Але малувато.
Багато працювали командно. З початку
в парах, а потім в групах по 3. Це мені подобається. Одразу з’являється безліч ідей, які можна з кимось обговорити і
почути коментарі. Продуктивність зростає.
Що проходили на модулі?
Як його можна використовувати?
Ну, найпростіше і те, що одразу
приходить в голову, то це для пошуку інформації. Також, його можна використовувати,
для ведення і заповнення якихось спільних документів. Але, на мою думку, це
корисно, коли проект виконується учнями як мінімум з різних класів. Тому що
однокласники і так можуть все це обговорити вживу. Виключенням є, коли діти
живуть дуже далеко один від одного, чи хворіють. Звісно перед тим як почати
спільне використання документів їм треба попрактикуватися у класі.
Одразу ж слід звернути увагу на
плагіат. Дітям слід нагадати і розповісти про авторські права, про те як робити
посилання на матеріали які беруться з мережі. Самому треба підготуватись
заздалегідь: продумати завдання так, щоб щось списати було доволі важко
взагалі.
Ну і наостанок треба привчати
дітей до того, що далеко не всій інформації з Інтеренету можна довіряти. Що
інформацію треба перевіряти.
До речі треба не забути:
а) Якщо в завданні стоїть слово «запитання»,
то і результат роботи має бути у вигляді запитання, а не чогось іншого.
б) не забувати про правило
вільної ноги, і, якщо щось не зрозуміло питати, питати і питати.
в) коли виконуєш якесь завдання
командно корисніше одразу домовитись, хто за що відповідає, розподілити ролі
(наприклад, 1 – повністю читає завдання і слідкує, щоб від нього не
відхилялися, 2 – відповідає за технічне забезпечення виконання,і т.д.). Так
завдання можна виконати швидше і, напевно, правильніше.
г) намагатися перш ніж почати
виконувати щось, все ж алгоритм виконання прочитати до кінця.
А да!!! І ще класна штука «Стратегія
3-2-1»!
Комментариев нет:
Отправить комментарий