Не запізнилась!!! Це добре) На розминці кидалися шапкою.
Взагалі-то треба було м’ячем,
але його не було тому взяли шапку. З початку не могли розібратися з правилами.
Наприклад, я зрозуміла, що коли комусь кидаєш шапку, то треба сказати асоціацію
про нього. А вийшло навпаки, треба було казати асоціацію на того, хто кинув в
тебе. З просоння асоціації в мене виникали всі образові, а не описові.
Сподіваюсь нікого не образила.
Схема заняття була приблизно як і завжди. Спочатку робота
в парах, де обговорили назву проекту, його ідеї, як давати завдання. Ідей було
дуже багато. Корисна і цікава вправа!!! Кожного разу ідей стає все більше і
більше, тільки встигай записувати.
Далі робота в групах-педрада. Цього разу без вікі.
Обсудили цікаві питання з приводу того
як будувати дітям завдання.
Час-час-час!!! Як же його правильно розподіляти, щоб
встигнути все вчасно!?
А далі почалось найцікавіше!!! Почали створювати приклад
учнівської роботи з точки зору самої дитини. Уявити себе другокласником, який
веде блог важкувато. Та цікаво. Щось таке навела… Подивимось що далі буде.
П.С. А взагалі, цікаво, я правильно розумію завдання з
рефлексією? А то в більшості, все якось структуровано записано, розумно, а в
мене якийсь емоціональний компот.
Асоціації мали б бути довільні, але образові - краще. Цю вправу можна проводити за тими правилами, які придумав "на ходу". Хочу - кидаю і кажу, хочу - кидаю і слухаю про себе. Можна, наприклад, робити просто ланцюжок асоціацій: "теплий - Сонце - арбуз - зебра ..."
ОтветитьУдалитьВ асоціації як раз цікаво було б пограти.
УдалитьЧитаючи Ваш блог знову переосмислила завдання рефлексії, адже сама пишу по шаблону з книжки: з копіювала питання, дала чітку відповідь, так як зрозуміла:( Тому вважаю, що ваша рефлексія просто супер!!!
ОтветитьУдалитьВітаю, ви наблизились до справжньої рефлексії, проте намагайтеся не вживати слова "ми", "нас" і т.д. Ви ж пишете від свого імені, про СВОЇ враження, відчуття?
ОтветитьУдалить