среда, 27 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 3.

В третьому модулі ми продивилися Дослідження в навчальних проектах. Уточнили що все що ми робимо не повинно відхилятися від Державних стандартів та планів, але в той самий час має бути цікавим для учня і пов'язано з його життям. Так щоб можна було отриманні знання та навички застосовувати у повсякденні. Не завжди вдається таке придумати. Тобто мені, наприклад, вдається. Те що я даю учням я дуже активно використовую в своєму житті. Та ось вони вважають, що в їхньому це не знадобиться.
Також сьогодні почали визначати навчальні цілі. Вони сирі і напевно будуть ще перероблюватися не раз.


Як можна використати навчальні дослідження в проектах? Ще одне цікаве питання. Воно то, звісно, все цікаво...Мені... Але моя задача зробити так, щоб це стало цікаво і моїм учням. А для цього треба як раз продумувати як краще поставити запитання, завдання...

Працювати з Основними питаннями. Зі змістовими питаннями все зрозумло, хоча і можуть бути деякі нюанси на збігу різних предметів та визначень (наприклад, свтіло). А от з Тематичними та Ключовими попрацювати варто більше. Це цікаво, але поки що трохи плутано як цікавіше їх поставити.


Подобається грати. На початку заняття була робота в парах, коли ми розповідали один одному який проект ми збираємося робити. Моя напарниця дуже допомогла мені. Стільки ідей! Наступного разу треба краще підготуватися. Ще дуже сподобалася гра в групах з зефіркою. Треба придумати як все ж таки зробити більш велику башту ніж помост з двох рівнів, а на ньому пірамідка. Певна, що можна так зробити.

Комментариев нет:

Отправить комментарий