Щось все дуже якось швидко. Не
встиг ще дочитати одне завдання, а переходимо вже до третього. Цей модуль був
якийсь важчий за попередні. Щось я роблю не так -_-
Що мали зробити
|
Що зроблено
|
Познайомитися з видами оцінювання
|
Встигла познайомитися десь на відсотків 50
|
Створити перший варіант плану оцінювання учнів
|
Ну щось таке зроблено…
|
Переглянути різноманітні види оцінювання
|
Переглянула, що встигла. А встигла десь знову ж таки
відсотків 50
|
Розробити перший варіант графіка оцінювання
|
Ну хоча б щось зробила!
|
Ознайомитись з поняттям формуючого оцінювання
|
Теж зроблено! Ознайомилась.
|
Почати визначати які методи та інструменти буду
використовувати
|
Ну з цим завданням більш-менш поки що справилась, але
корегувати там ще й корегувати…
|
Створити інструментарій для оцінювання навчальних
потреб учнів до початку їх роботи над проектом
|
Створена таблиця ЗХД та організаційна діаграма
|
Створити презентацію про основні ідеї вивчення теми
|
Презентацію-то створила… Але доробляти її ще й
доробляти (треба для себе розібратися, чим вбудований документ у вигляді
посилання відрізняється від простого гіперпосилання. Є деякі ідеї, але їх
треба ще перевірити)
|
Багато працювали з планом. Що я маю робити з проектом викришталізовується все краще і краще. Цікаво як воно буде завтра?
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьГарна ідея представяти власні цілі та досягнення у вигляді таблиці (візьму собі на замітку). В такий спосіб описувати власні результати дуже зручно.
УдалитьЗручно) Але як бачите, на довго мене не вистачило -_-
УдалитьЛіза!
ОтветитьУдалитьНа мій погляд, дуже якісна рефлексія. Дуже чітко видно які існують в Вас досягнення і що потрібно вдосконалити.
Можливо корисно було б проаналізувати причини того, що Ви не встигаєте.
Бажаю цікавої і ще успішнішої роботи в наступних модулях!