среда, 27 марта 2013 г.

Рефлексія. Модуль 4


Щось все дуже якось швидко. Не встиг ще дочитати одне завдання, а переходимо вже до третього. Цей модуль був якийсь важчий за попередні. Щось я роблю не так -_-



Для зручності те що мала зробити і те що зробила наберу у таблиці.
Що мали зробити
Що зроблено
Познайомитися з видами оцінювання
Встигла познайомитися десь на відсотків 50
Створити перший варіант плану оцінювання учнів
Ну щось таке зроблено…
Переглянути різноманітні види оцінювання
Переглянула, що встигла. А встигла десь знову ж таки відсотків 50
Розробити перший варіант графіка оцінювання
Ну хоча б щось зробила!
Ознайомитись з поняттям формуючого оцінювання
Теж зроблено! Ознайомилась.
Почати визначати які методи та інструменти буду використовувати
Ну з цим завданням більш-менш поки що справилась, але корегувати там ще й корегувати…
Створити інструментарій для оцінювання навчальних потреб учнів до початку їх роботи над проектом
Створена таблиця ЗХД та організаційна діаграма
Створити презентацію про основні ідеї вивчення теми
Презентацію-то створила… Але доробляти її ще й доробляти (треба для себе розібратися, чим вбудований документ у вигляді посилання відрізняється від простого гіперпосилання. Є деякі ідеї, але їх треба ще перевірити)

Багато працювали з планом. Що я маю робити з проектом викришталізовується все краще і краще. Цікаво як воно буде завтра?

4 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Гарна ідея представяти власні цілі та досягнення у вигляді таблиці (візьму собі на замітку). В такий спосіб описувати власні результати дуже зручно.

      Удалить
    2. Зручно) Але як бачите, на довго мене не вистачило -_-

      Удалить
  2. Ліза!

    На мій погляд, дуже якісна рефлексія. Дуже чітко видно які існують в Вас досягнення і що потрібно вдосконалити.
    Можливо корисно було б проаналізувати причини того, що Ви не встигаєте.

    Бажаю цікавої і ще успішнішої роботи в наступних модулях!

    ОтветитьУдалить